ماه و من

بسم الله
اسمان شب سیاه
ان طرف یک دو چشم
                         پر زاشتیاق
                رو به سوی ماه
     این طرف
      یک دو چشم پر ز اب
 دیده به ماه
 بوسه ای ز جانب کسی
            می رسد به این طرف    
                                                   وان طرف 
           اه
    وه که دلنشین
 ماه واسط من و تو است
                                              بو سه های مکررت 
                   می رسدز ره 
                         صبر کن عزیز من
      فرصت ماه همین 
                                                یک دم است   
هستی اقاپور
  
نظرات 2 + ارسال نظر
گمنام ترین ساکن دهکده چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:31 ب.ظ http://gomnaam.blogsky.com

سلام. دوست خوبم .از مطالب خوبتون استفاده کردم. مایلم به وبلاگ باحال شمالینک بدم اگه خودتون قبول کنید. راستی توی یه مشکل اساسی گیر کردم. حکایتش توی وبلاگمه ! می تونید کمکم کنید!

علیرضا جمعه 27 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:55 ق.ظ

سلام هستی جان ممنون از شعر قشنگت..سبز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد